Prima ZOOM slaví již 12. narozeniny – s image kampaní „Každý rok o poznání chytřejší“
Dokumentární kanál Prima ZOOM patří dlouhodobě mezi nejoblíbenější televizní kanály v Česku. Letos slaví už 12. narozeniny a přináší zábavu všem milovníkům dokumentů. Kromě světové dokumentární produkce nabízí i českou tvorbu – až 28 premiér týdně ve čtrnácti přehledných tematických blocích. Prima ZOOM dosáhla celodenního sharu 1,54 % v období 1. února 2024 až 31. ledna 2025 v CS 15+. U mužů ve věku 18–69 dosáhla na share 2,39 %. Pro letošní rok má tematická stanice opět připravenou spoustu novinek – např. nový český seriál Srdcaři na vodě. Další rok své existence oslaví Prima ZOOM image kampaní s claimem: „Každý rok o poznání chytřejší. Prima ZOOM. Už 12 let.“
Nová image kampaň Prima ZOOM – už 12 let s vámi
Kampaň Prima ZOOM „Každý rok o poznání chytřejší. Prima ZOOM. Už 12 let.“ primárně reflektuje rozmanitost témat a šíři obsahu. V rámci vizuálů a jinglů pracuje s narozeninovou číslicí a propojením na konkrétní zajímavosti. Jedná se o image kampaň, která je plánována v afinitních médiích s ohledem na hlavní cílovou skupinu dokumentárního kanálu – s důrazem na sociální média a online. V rámci televizní kampaně se objeví image spot crossovaný na dalších televizních kanálech skupiny Prima a jingly na Prima ZOOM. Chybět nebude ani produktová komunikace premiérových pořadů v dalších médiích a na sociálních sítích skupiny Prima.
„Náš v pořadí čtvrtý kanál Prima ZOOM patří mezi rodinné stříbro skupiny Prima. Už od svého vzniku, kdy se stal nejúspěšnějším novým kanálem v éře digitalizace a celou dobu se drží na prvních příčkách v hodnocení diváků jako jeden z nejoblíbenějších kanálů na českém televizním trhu. Jsme také rádi, že se nám daří dlouhodobě podporovat českou tvorbu – série Utajené příběhy českých dějin nebo Srdcaři patří navíc mezi divácky velmi oblíbené. Prima ZOOM si tak zaslouží oslavit 12. narozeniny image kampaní, protože díky němu jsme všichni každý rok o poznání chytřejší. Děkujeme všem divákům za neutuchající přízeň,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.
Vzrůstá dominance mužů
Nejsledovanějšími premiérovými bloky v uplynulém období se staly: Války (čtvrtek 20–22), následované pondělním cestovatelským blokem 20–22. Nejvyššího sharu 2,18 % dosahuje úterní blok 22–24 Extrémy, v těsném závěsu s pátečními Záhadami 22–24. Nejsledovanějším dokumentům dominují katastrofy, válečné snímky a populární série o bydlení Norské domy snů. Nejúspěšnějším měsícem byl únor 2024 (celodenní share 1,77 %, CS 18–69). Kanál dále posílil ve prospěch mužů (68 %) a 71 % diváků patří do vyšších socioekonomických skupin A, B nebo C.