Levné energie se hodí lidem i firmám. Od dodavatelů ale lze chtít víc. Co všechno lze dostat?
Levnější energie — na to slyší snad každý. Co když vám ale řekneme, že dodavatel elektřiny a plynu s dlouholetou tradicí v Česku i ve světě nabízí víc než to? Taková je totiž filozofie společnosti E.ON, podle níž je třeba zákazníkům kromě spolehlivých dodávek dopřát i maximální komfort plynoucí z doprovodných služeb, jako je havarijní linka či automatický pravidelný servis technologií — fotovoltaických elektráren či tepelných čerpadel. A navrch nabízí i finanční či volnočasové bonusy. Jednotlivcům i firmám.
Zkušení marketéři se řídí heslem, že klienty nestačí potěšit pouze při příchodu, ale že je třeba jejich přízeň oceňovat dlouhodobě.
Pokud spravujete domácnost
V E.ONu proto nabízejí tarify šité na míru novým i stávajícím zákazníkům, dále i majitelům solárních panelů či tepelných čerpadel.
V nabídce pak mají řadu zajímavých finančních bonusů:
Odměna | Výše odměny | Druh |
---|---|---|
Nová smlouva k elektřině | 4 000 Kč | Jednorázová |
Nová smlouva k plynu | 4 500 Kč | Jednorázová |
Doporučení zákazníka | 2 000 Kč | Jednorázová |
Příspěvek na služby | 5 000 Kč | Každý rok |
Nákup tep. čerpadla s E.ONem | 50 000 Kč | Úspora |
ČTĚTE TAKÉ: Nechcete přeplácet za energie? Tyhle tři věci si pohlídejte: Dodavatel, distribuční sazba a tarif
K jednotlivým tarifům energetická společnost nabízí doprovodné služby, kterými jsou havarijní linka, automatické servisní kontroly FVE, tepelných čerpadel i kotlů. V případě nenadálé události je pak možné obrátit se na telefonického asistenta, který dokáže zařídit odbornou pomoc či nápravu prostřednictvím vzdáleného přístupu.
Kdokoli se navíc rozhodne k E.ONu přejít, stačí mu jednoduše vyplnit dotazník na webu, na jehož základě se mu ozvou zpět s připravenou nabídkou. V případě souhlasu stačí podepsat smlouvu prstem či myší a zbytek náležitostí spojených s přechodem nechat na zkušených profesionálech.
Pokud si někdo neví rady, bez obav může zavolat školeným odborníkům, kteří dokážou poradit prakticky se vším.
Pokud řídíte firmu
Žádné těžkosti není třeba hledat ani v případě, že dodavatele energií mění firma. I jejím zástupcům stačí k vyřízení dodržení čtyř kroků.
- Projít průvodce
- Vyplnění formuláře na konci průvodce
- Podpis smlouvy a potvrzení SMS zprávou
- Nechat zbytek přepisu na školených profesionálech
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Jak podpořit planetu a přitom nemuset takřka nic měnit? Čerpejte zelenou energii
Také v případě firem a dalších institucí se E.ON kromě dodávek elektřiny a plynu dokáže postarat o kompletní servis týkající se technologického zázemí, např. vnitřní úsporné osvětlení, venkovní osvětlení, umí pomoci s minimalizací uhlíkové stopy, s ukládáním energie do bateriových úložišť, zajistit její záložní zdroje či třeba i pomoci s jejím hospodařením a v nabídce má i energetické řešení pro nové městské čtvrti.
A protože jen málokdo má dnes čas a chuť trávit čas zdlouhavým vyřizováním změny dodavatele, je možné jej zvládnout online — od nabídky po podpis smlouvy. Mimochodem, komunikace mezi zaměstnanci společnosti E.ON a klienty — jednotlivci či firmami — probíhá online po celou dobu trvání dodávek energií, a to s pomocí portálu či aplikace Energie24. Díky tomu dodavatel šetří peníze za osobní obsluhu a může si dovolit přívětivé ceny.