OBRAZEM: Vlajky států vyrobené z jídla typického pro daný stát
Australská reklamní agentura si vymyslela originální kampaň pro podporu jednoho veletrhu jídla.
Sydney International Food Festival je největší australský veletrh gastronomie – přiláká kolem milionu návštěvníků a vyhlášené šéfkuchaře z celého světa. A takový festival si zaslouží i pořádnou a vtipnou reklamu.
Ujala se jí agentura WHYBIN\TBWA a její kampaň opravdu stojí za to. Hraje si se stereotypy pokrmů, které jsou v daných zemích typické. A tak vzniklo sedmnáct vlajek vytvořených z jídel, která se v těch zemích pojídají. A je to nejen vtipné, ale současně poučné: nejenže si takhle připomenete vlajky, ale ještě si je spojíte s kulinárními zážitky! Teď už jen otázka na vás: jak byste si představovali českou vlajku?
Vytvořit modrý klín ze svíčkové asi úplně nejde, ale ze švestek jako základní suroviny pro slivovici to by snad šlo.