Změna zdravotní pojišťovny? Nejvyšší čas!
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Pak máte nejvyšší čas! K jiné pojišťovně lze přejít jednou za rok a změnu lze provést do 30. června.
Případnou výpověď lze u stávající pojišťovny podat do konce června daného roku s tím, že od 1. ledna roku následujícího bude člověk zaregistrován u pojišťovny nové.
Důležitými faktory při rozhodování a výběru nové pojišťovny by měla být její smluvní síť s lékaři, ale také speciální nabídky, které jsou pro konkrétního člověka důležité, ale stávající pojišťovna je ve svém portfoliu nemá.
Podstatný je také komfort při komunikaci s pojišťovnou. Například stálý přístup k osobnímu účtu pojištěnce, reklamace, nonstop asistence, benefitový systém, administrativní úkony … podobné úkony v rámci bank a pojišťoven jsme si zvykli řešit online, bez návštěvy pobočky a vyplňování formulářů.
Portál VITAKARTA ONLINE od Oborové zdravotní pojišťovny tyto služby svým klientům dává standardně. Stačí se (online) registrovat a získat tak přístup do VITAKARTY ONLINE, kde po přihlášení uživatelským jménem a heslem a potvrzení autorizační SMS lze najít elektronickou zdravotní pojišťovnu.
Portál nabízí tři hlavní „okénka“. Zdravotní deník, ukazuje přehled péče, který klient OZP čerpal, umožňuje mu ji reklamovat, sledovat nákladovost, třídit podle péče u praktického lékaře, v nemocnici, doplatků za léky, regulačních poplatků a podobně.
Všichni klienti s přístupem do VITAKARTY ONLINE mají aktivovanou také Asistenční službu OZP. Ta nabízí pomoc v případě, že je třeba cokoli vysvětlit v otázkách zdraví, zorientovat v pojmech, nepřehledných informacích či objednat se k jednomu z více než 800 specialistů na vyšetření či preventivní prohlídku. Je k dispozici 24 hodin denně.
VITAKARTA ONLINE nabízí také benefitový program VITAKONTO, který umožňuje čerpat příspěvky z fondu prevence na nejrůznější aktivity související se zdravým životním stylem.
Další z možností portálu VITAKARTA ONLINE je cestovní pojištění.
Oborová zdravotní pojišťovna je tak klientům k dispozici online 24 hodin denně a ukazuje směr, kterým by se v budoucnu měl klientský servis ve zdravotnictví ubírat.
Více na www.chciozp.cz.