Užitkové vozy: Bentley Bentayga
Po krátkém úvodu míříme do SZ Anglie do města Crewe, kde sídlí továrna, vyrábějící luxusní SUV Bentley Bentayga. Továrna je sama o sobě unikátem- je tu od roku 1946 a má nulovou uhlíkovou stopu. 2000 zaměstnanců zde vyrobí ročně 10 000 vozů na zakázku. Bentayga má maximální rychlost 290 km/hod, zrychlení 0-100 km/hod za 4,4 sekundy, přitom 2,5 tuny. Srdcem je 4litrový motor V8 s dvěma turby a výkonem 542 koní. Na silnicích parametry prověří profesionálka v rallye Catie Munningsová. Ta je nadšená jak z vzhledu, tak jízdních vlastností- okamžité reakce plynu, ovladatelnosti, pohodlí a univerzálnosti. V historickém okénku Titch Cormack prohání Range Rover I z roku 1974- SUV, které zazářilo všestranností. Hodilo se na silnice, na pole, na piknik, přitom mělo 3,5litrový motor se solidním výkonem a pohon všech 4 kol. Roku 1979 dokonce vyhrál Rallye Dakar! Oslovil mnoho lidí a nastavil vysokou laťku konkurenci i svým nástupcům. Zpět v Crewe sledujeme brzdový systém a jeho mohutné kotouče o průměru 45 cm. Těžké Bentley tak rychle a přesně zastaví, jak zjišťuje i Catie. Ta opouští asfalt a zkouší univerzálnost v terénu. Suzie v Little Hampton testuje trochu jiný typ SUV- obojživelný Dutton Surf! Je to bizarní hybrid s koly a tryskovým pohonem, plastovou vodotěsnou karoserií. V roce 2006 Dutton dokonce překonal La Manche! Catie pokračuje v testování Bentaygy, žene se lesem a důkladně tak prověří pohon kol skrze diferenciály. Jak se součást skládá, pak sledujeme v Crewe. V terénu musí být luxusní auto ochráněné, to zajišťuje vzduchové elektronikou řízené odpružení. Světlá výška se mění, také je sledován náklon. Na linkách pokračujeme lakovnou, poté už finálním propojováním karoserie s podvozkem, koly, interiérem, okny, dveřmi. Několika závěrečnými větami díl končí.