Luxus: Bugatti Divo
Po krátkém úvodu do tématu luxusních vozů míříme do Molsheimu ve Francii, kde vzniká Bugatti Divo. Luxusní supersport představí bývalý závodník Andy Wallis. Vůz stojí 125 milionů korun, vyroben bude jen v počtu 40 ks. Podmínkou k jeho koupi je také to, že již musíte vlastnit Bugatti Chiron za 70 milionů korun. Ve výrobním závodě nepracují roboti, ale lidé. Na první lince vzniká konstrukce, ta je z karbonu, kombinovaného s voštinou. Andy chválí jízdní vlastnosti- odezvu řízení a podvozek. Vyslechneme parametry motoru, poté míříme do Cornwallu, kde Titch Cormack usedne do Rolls Royce Silver Ghostu z roku 1920. Ten je luxusním vozem své doby, má kožené sedačky, na volantu dokonce tempomat. 6válcový motor je úžasným mosazným dílem. Jízda je komfortní a tichá, vůz neobvykle spolehlivý. Vydobyl si přezdívku nejlepšího vozu na světě a vyráběl se 20 let. Zpět v Molsheimu se věnujeme motoru, je to 8litrový 16válec s výkonem 1500 koní. Po napojení k převodovce a šasi a osazení koly probíhá test na umělé silnici. Motor má ohromný točivý moment, 4 turba a na 100 km/hod je za 2,4 sekundy. Maximální rychlost je pak 380 km/hod, výkon rozdělen na všechny 4 kola. Interiér Diva se dělá na míru- v tradiční skotské firmě pro Bugatti vyrábí kožené různě barevné interiéry nejvyšší kvality. Dále je tu celá řada proměnných- lze zakomponovat např. i erb, na výběr jsou také různé kryty motoru. Interiér je velmi dobře odhlučněný, vůz má dvojitá skla a motor příjemně burácí. Stephanie Volknerová představuje jinou pojízdnou formu luxusu- obytný vůz Volkner Mobil Performance S. Měří 12 metrů, váží 18 tun a stojí kolem 37 milionů korun. Vnitřek připomíná 5hvězdičkový hotel, nic nechybí, vše je maximálně prostorné. Spodek vozu je ve skutečnosti garáží, mezi nápravy se vejde Porsche! Naposledy se vracíme k Divu, Andy komentuje aerodynamické prvky jeho exteriéru a hodnotí jízdu, resp. výkon. Několika závěrečnými větami díl končí.